شهید حاج حمیدرضا اسداللهی - کراپ‌شده

وی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ و همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت.

به گزارش مشرق، امروز پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی است؛ شهیدی که هر برگ از کارنامه زندگی‌اش را ورق می‌زنی آن قدر پربار و پر برکت است که هر گوشه آن را می‌نگری از درس زندگی و انسانیت پر است.

او که از کودکی با مسجد و قرآن مانوس شده در همین مسیر گام برمی‌دارد و زمانی که همسالانش به دنبال خوشی‌ها و سرگرمی‌های نوجوانی هستند برای کمک به زلزله‌زدگان بم می‌شتابد و مشاهده سختی و محرومیت هموطنان خود جرقه ایجاد گروه‌های جهادی را در ذهنش روشن می‌کند تا جایی که بعدها بهترین موقعیت شغلی را فدای اهداف والای الهی می‌کند، و در نهایت از بذل جانش نیز در این راه دریغ نمی‌کند و به مقصود خود که شهادت است می‌رسد.

وی دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ و همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت.

اسداللهی ۲۹ آذر سال ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسمی ‌در کشورهای عراق و یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شده است. حتی مادر شهید مغنیه نیز از لبنان به ایران آمد و در مراسم ختم او شرکت کرد.

او همچنین از بانیان کنگره لقاءالحسین(ع) بود.

شهید حمیدرضا اسداللهی در وصیت نامه‌اش که آن را در حرم امام رضا(ع) نوشته بود، آورده است: «مولایم! امام زمان(عج)، در حرم جدتان امام رضا(ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم همه جوانان این انقلاب اسلامی و در آخر، این حقیر را برای سربازی خودتان به کار گیرید.»

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    2 2
    روحت شاد شهید خودت بهتر میدونی شما دستمون رو نگیرید جهنمی میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس